Ofte stillede spørgsmål

1-3 arbejdsdage

Vi prøver altid at opdatere lagerstatus og dato for ny leverance, så snart vi får information, men hvis du er interesseret i et specifikt produkt, der ikke har nogen leveringsdato på websitet, kan du altid sende en e-mail til Aurisscandinavia@gmail.com, vi tjekker den næste leveringsdato for det specifikke produkt til dig.

Alle ordrer, der bestilles før kl. 12.00, behandles samme dag, og 98% af vores leverancer vil blive leveret inden for 1-3 arbejdsdage. Hurtig og nem levering er noget, vi arbejder hårdt for.

Du kan bruge tracking oplysningerne i den e-mail, du modtager, når din ordre sendes fra vores lager. Kontakt Aurisscandinavia@gmail.com med de komplette ordreoplysninger inklusive dit ordre-ID, hvis du ikke har modtaget oplysningerne.

Vi tilbyder 30-dages tilfredshedsgaranti og 2 års reklamationsret afhængigt af, hvilket produkt du har købt fra hvilken producent. Hvis du ikke er sikker på, hvor lang en garantiperiode du har for det bestemte produkt, du har købt, kan du enten læse det på produktets side eller kontakte Aurisscandinavia@gmail.com for at få flere oplysninger.

Kontakt vores supportafdeling på Aurisscandinavia@gmail.com med dit ordre-ID eller kvittering og giv en kort forklaring af problemet. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig, så hurtigt vi kan!

Arbejdsdage er klassificeret som: Mandag til fredag fra 10:00 til 18:00 eksklusiv bankfridage.